.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستاورد جدید ارتش اسرائیل؛ پیدا کردن پوتین یحیی السنوار
ارتش رژیم صهیونیستی که در روز‌های گذشته مدعی پیدا کردن محل اقامت رئیس حماس در غزه شده بود، بعد از ورود به این مکان ادعایی، تنها یک عروسک و کفش پیدا کرد.
دستاورد جدید ارتش اسرائیل؛ پیدا کردن پوتین یحیی السنوار

همچنان پیدا کردن «یحیی السنوار» رئیس حماس در غزه یکی از معضلات بزرگ ارتش اسرائیل است؛ یحیی السنواری که تل‌آویو او را مسئول اول عملیات «طوفان الاقصی» می‌داند.

 

بعد از گذشت چند هفته از ورود نیروی زمینی ارتش اسرائیل به غزه و جست‌وجوی مداوم برای یافتن رئیس حماس، ارتش رژیم صهیونیستی به‌تازگی اعلام کرده است که نیروهایش خانه السنوار را یافته‌اند؛ اما چیزی که در این خانه نصیبشان شده تنها یک عروسک و کفش بوده است.

 

تلویزیون اسرائیل (کان) در گزارشی به نقل از یک منبع نظامی که اشاره‌ای نیز به نام این مقام نکرده، اعلام کرد: «ارتش اسرائیل برآورد‌هایی درباره محل حضور السنوار دارد».

 

سه هفته قبل از این گزارش بود که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد ارتش اسرائیل محل حضور یحیی السنوار را محاصره کرده است. نتانیاهو در حالی این خبر را اعلام کرد که «یوآو گالانت» وزیر جنگ اسرائیل در این خصوص گفت: «السنوار الان صدای خودرو‌های زرهی و بولدوزر‌های ارتش اسرائیل، بمب‌های نیروی هوایی و اقدامات ارتش اسرائیل را بالای سرش می‌شنود. او به زودی با دهانه تفنگ‌های ما دیدار خواهد کرد».

 

براساس گزارش امشب (چهارشنبه‌شب) شبکه «الجزیره»، برخی از کاربران فضای مجازی به این سخنان مقامات اسرائیلی واکنش نشان دادند و ارتش رژیم صهیونیستی را به سخره گرفتند.

 

کاربری با نام «حسن علی» در شبکه اجتماعی «ایکس» در این باره می‌نویسد: «یعنی جای سنوار را می‌دانید؛ اما جای اسرایتان را نمی‌دانید؟!»

 

ارتش اسرائیل که حدود چند هفته است نیروی زمینی خود را با هدف یافتن اسرا وارد نوار غزه کرده است، تا این لحظه نتوانسته هیچ یک اسرای خود را آزاد کند. تلویزیون این رژیم (کان) اخیرا در گزارشی خبر داد که تل‌آویو در آینده نه‌چندان دور نیروی زمینی خود را از غزه خارج خواهد کرد و به حملات هوایی خود ادامه خواهد داد.

 

کاربر دیگری با نام «عمرو» می‌گوید: «عرب‌ها زمان‌های قدیم ناامیدی را با ضرب المثل «کفش‌های حنین» توصیف می‌کردند. به نظر می‌رسد امروز این مثل تبدیل شده است: او با کفش السنوار بازگشت».

 

ضرب‌المثل «عاد بخفی حنین» ترجمه: با کفش‌های حنین بازگشت»، ضرب‌المثلی است که در زبان عربی در مورد فردی به کار می‌رود که برای به دست آوردن چیزی بزرگ می‌رود، اما با دستاوردی کوچک باز می‌گردد.

 

«یاسر» کاربری دیگر می‌نویسد: «ارتش اسرائیل جزء قوی‌ترین ارتش‌های منطقه است و حتما جای السنوار را می‌داند؛ اما یک لحظه صبر کنید! چطور این ارتش نداست که ۲۰ موتور و ۱۷ ماشین شاسی‌بلند روز هفتم اکتبر وارد می‌شود و آبروی ارتششان را می‌برد؟!»


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.